کلبــــــه یــــ... ,عاشقانه یِ خودم

همدیگر رو گم کردیم

دیگه سراغمو نگیر ، که از تو هم بدم میاد

دلم یه چند روزیه که ، مرگ نگاهتو میخواد

تازگیا حس میکنم ، مال غریبه ها شدی

بهتره که یادم بره ، شور یه عشق بی خودی

بهتره که دل بکنم ، از کلک نگاه تو

جدا کنم راهمو از ، راه پر اشتباه تو



نظرات شما عزیزان:

azar sulduz
ساعت17:22---20 مهر 1392
سلام عکسات عالی بودن مخصوصآ عکسهای سلنا . وقت کردی یه سری به وبلاگم بزن
مرسی ...عزیز ادرس وبت اشتباهه


azar sulduz
ساعت17:20---20 مهر 1392
سلام عکسات عالی بودن مخصوصآ عکسهای سلنا . وقت کردی یه سری به وبلاگم بزن

نیلوفر
ساعت20:08---4 اسفند 1391
ورق بزن صفحه را. از سر خط نوشته های نا نوشته را آبی بخوان. بنویس از سر خط شعری سپید با سایه روشن های قرمز و خاکستریهای نامرئی بخوان با من از سر سطر، ترانه ای اساطیری در کالبدی از بهار سبز باش با من تازه شکفته، سبزتر ازشالیزارهای باکره ورق بزن صفحه را تا پشت تصاویر راه راه صفحه ی دیگر سپید است و سفید با چشمانت عشق را رنگی بنویس؛ آبی، نبلی، قرمز، لاجوردی..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط علی در یک شنبه 4 / 12 / 1391برچسب:, ساعت 16:15 | لینک ثابت |